Teika recolza la campanya «Llegir en valencià» que versa sobre salut mental i hàbits de vida saludable

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura ha presentat hui dimecres, 14 de juny, la campanya «Llegir en valencià, per a estimar-nos» en la qual col·labora i participa Teika perquè a més les dues temàtiques tenen molt a vore amb els objectius i valors de la companyia de vending.

«Llegir en valencià, per a estimar-nos» és una col·lecció d’onze històries de superació i creixement personal escrites pels autors i autores valencians que han col·laborat en la col·lecció. Autoestima, malalties degeneratives i vellesa, hàbits de vida saludables, salut mental, dol, amor propi, malalties greus, socialització, resiliència, esport i salut pública són els temes tractats als llibres.

“Teika recolza esta iniciativa des de l’any passat perquè la proximitat és un dels nostres valors a l’empresa i precisamente que els més menuts puguen apendre la seua pròpia llengua ens sembla important. A més, l’any passat amb la temàtica sostenible i este any amb la vida saludable, pensem que està molt alineat amb el que vol i pretén Teika”, segons ha apuntat la directora de Marketing i Projectes Sostenibles, Berti Barber que ha assistit a la presentació juntament amb el reponsable del àrea d’Alzira, Laure Serrano i la dircom, Puri Naya.

A més, els llibres són textos escrits expressament per a la campanya per escriptors i escriptores destacats del panorama literari valencià: Raquel Ricart, Maria Jesús Bolta, Pasqual Alapont, Mercè Climent, Vicent Usó, Gemma Pasqual i Escrivà, Esperança Camps, Elvira Cambrils, Vicent Sanz Arnau, Juli Martínez Amorós i Esther Climent Gosp. Així mateix, les cobertes han sigut dissenyades per professionals de la il·lustració del nostre territori: Jotaká, Pablo Caracol, Borja Bonaque, Virginia Lorente, Vane Julián, Cachetejack, Laura Inat, David van der Veen, Benedetta Notarandrea, Adela María Flore i José Luis Arroyo.

El primer llibre de la col•lecció, “El vestit més bonic”, escrit per la reconeguda escriptora valenciana Raquel Ricart, es podrà aconseguir gratis el diumenge, 18 de juny, amb el diari Levante-EMV i el 2 de juliol amb Información d’Alacant. La resta de títols es podran adquirir dissabtes i diumenges amb Levante-EMV, i divendres i dissabtes amb Información, per només 1 euro.

Una campanya amb compromís social

«Llegir en valencià» és una campanya impulsada des de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura que compta amb la implicació de nombroses institucions públiques i privades vinculades al món del llibre i la cultura, com són Levante-EMV, Información, Consum, la Diputació de València, Arroz Dacsa, Teika, Caixa Popular, la Universitat d’Alacant, la Universitat Politècnica de València, Florida Grup Educatiu, Escola Valenciana, la Generalitat Valenciana, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua i el Consell Valencià de Cultura.

 

Així mateix, compta amb la col·laboració de la Fundació Bancaixa, Bioparc, Café Silvestre, Pollos Planes, Rolser i l’Institut d’Estudis Comarcals de la Marina Alta. A més a més, disposa del suport de més de 30 entitats de diferents àmbits: ACPV, À Punt, Albena Teatre, AELC PV, AEPV, CCOOPV, COBDCV, Corts Valencianes, CRIT Companyia de Teatre, EUPV, Federació de Societats Musicals CV, Federació Valenciana de Municipis i Províncies, FULL, IIFV, Mancomunitat de la Ribera Alta, Mancomunitat de la Ribera Baixa, Mancomunitat de la Safor, Mancomunitat de la Vall d’Albaida, Món d’Animació, PEN Català, Reial Societat Econòmica d’Amics del País, Sala Rex Natura, Sala Russafa, STEPV, Tresdeu, Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana, Unió Llauradora i Ramadera, Unió de Periodistes Valencians, UV, UJI, UMH i UNED.

 

Vídeo de la presentació:

 

Vols conèixer tots els llibres de la campanya? Descobreix-la.